شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 2888
بازدید کل : 33492
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


نظرات شما

لطفا به لینک زیر بروید.این مطلب برای همشهریان محترم شهر شازند می باشد.

لینک مذکور اینجا کلیک کنید.

چه چیزی مشاهده کردید در رابطه با این مکان هر کدام از دوستان اطلاعاتی دارند لطفا برای ما ارسال کنند.

با تشکر

شهر من



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت0:54---24 فروردين 1391
با سلام دوست عزیز

من مدیر سایتی هستم که لینک دادی

این روستا در نزدیکی روستای موچان ، آب باریک ، هفته ، جمال آباد ، علی اباد و.... میباشد

اهالی هم Khorm abad تلفظ میکنند
پاسخ:متاسفانه هیچ روستایی در این منطقه با این نام وجود ندارد


شازند آزاد
ساعت23:14---18 فروردين 1391
باید یک جایی بین حک و دنبه و تحت محل الی علی اباد و مهاجران و آن طرف ها باشد چون توی عکس که دیدم هم کوه لجور بود و هم کوه حک بالا و تحت محل ولی ما روستایی به اسم خرم آباد آن طرف ها نداریم
پاسخ:ممنون از نظر شما اما من هم روستایی با نام خرم آباد ندیده ام نه شنیده ام.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 18 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com